Generasi Baru Babi – Babiri

Saya tertarik satu email yang dihantar kepada saya tentang produk yang haram tetapi laku dipasaran kerana agenda tersenbunyi sesetengah pihak. Dan satu benda yang menarik minat saya ialah gambar babi aka khinzir generasi baru iaitu kacukan babi dan biri biri. Sebab itu saya namakan ia BABIRI. hohoho

babiri

babiri

Isu babi menjadi isu panas di Selangor. Harap Malaysia takde la baka ni. Ingatkan biri biri rupanya babi. hohohoho.. Bahaya bangat ni. Entah apa lagi yang diorang akan kacuk nanti dengan binatang tu. Bulu dia tu munkin dibuat pakaian kita pulak nanti. Yela, tulis bulu biri biri, tetapi babiri punya bulu daa..

Maknanya bulu BABIRI ni boleh dimesin untuk jadikan pakain sebagaimana bulu biri biri. Sebelum ni mana ada lagi yang seangkatan dengan biri biri. Hari dah ada dah. Jadi berhati hati la ye.

Ekor dia pun dah tak berpusar sebagaimana babi yang asal. Entah apa lagi yang diorang kacukkan nanti. Babi + Kambing = Bambing, Babi + Lembu = Bambu, Babi + Kerbau = Barbau. Agaknya kalo nak daging banyak, kacuk dengan gajah jadi la BAJAH. :p

Macam macam la sekarang ni ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • gambar babi
  • babiri
  • gambar khinzir
  • kambing kacukan babi
  • lembu kacukan babi
  • gambar kacok
  • gambar kinzir babi
  • kacukan lembu dengan babi
  • lembu di kacuk babi

Comments 5

  1. kooreen79 May 3, 2008
  2. titan May 4, 2008
  3. areej May 19, 2008
  4. hussien September 4, 2008
  5. kodokz November 12, 2010

Leave a Reply

Kemaskini Terbaru Terus
Ke Emel Anda

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.