≡ Menu

Rahsia Ebay Kini Terbongkar Oleh Sifu Lan

Saya dah beberapa kali khatam ebook sifulan iaitu Panduan & Teknik Rahsia Ebay. Ia memang sesuai untuk sesiapa sahaja yang ingin mula berniaga di internet. Anda tidak perlu membina laman web. Hanya senaraikannya di eBay, Laman Lelongan Terbesar di Dunia.

Saya telah menyertai eBay pada May 2006 untuk membeli belah & menghabiskan duit di Paypal kerana dulu rakyat malaysia tak boleh keluarkan duit dari Paypal. Kini dah boleh dah. Jadi cara saya untuk menghabiskan duit dalam Paypal,saya membeli barang barang seperti kamera,software,script dan sebagainya.

Lepas membaca ebook sifu lan ni, saya pun test apa yang diajar. Jika anda baca sahaja & tidak mencubanya, ia adalah sia sia & lebih baik anda jangan beli kerana anda akan rugi RM50. Ilmu yang bagus jika anda manfaatkannya. Jangan hanya beli dan baca. Yang paling penting iaitu sikap orang yang berjaya ialah BERTINDAK!

Jika anda tidak bertindak dan memulakan perniagaan anda, anda akan terus berada di takuk yang lama.Boleh dikatakan anda seorang yang rugi. Anda rugi kerana tidak memanfaatkan ilmu yang bagus yang boleh mengubah hidup anda.

Hidup memang penuh cabaran. Banyak cabaran yang akan anda hadapi setelah bergelar usahawan internet nanti. Tapi ia sebenarnya adalah satu proses pembelajaran yang berguna terutamanya tentang bagaimana untuk berurusan dengan pelanggan dari luar negara. Jangan gabra kalo tak pandai english. Ini adalah kerana Sifu Lan turut menyediakan forum untuk pelanggan beliau bertanya dan berbincang.

Kat forum tersebut juga banyak ilmu yang anda akan perolehi daripada usahawan ebay lain seperti matzis selain dari Sifu Lan sendiri yang banyakmemberi maklumat berguna kepada mereka yang baru pertama kali mengenali apakah itu eBay.

Tahniah diatas penghasilan ini. Walaupun ia meningkatkan pesaing beliau di Ebay, tetapi ia takkan merugikan kerana ilmu yang dikembangkan akan terus berkembang. Masih banyak rahsia ebay yang belum dibongkar, mungkin Rahsia Jutawan Ebay kot. Ramai yang telah menjadi jutawan di ebay, cuma rakyat Malaysia baru nak mengenalinya.

Usawahan ebay di Malaysia pun ramai yang telah berjaya.Cuma ramai yang bersikap low profile dan tidak mendedahkan diri. Malaysia Boleh!

Anda pun boleh lakukannya. Yang penting adalah anda BERTINDAK. Bukan hanya baca dan lihat. Bak kata Nike, “Just DO IT”. Ia mungkin mengandungi maksud yang ramai yang tak ambil kisah. :)

Jika anda masih tertanya tanya tentang ebay, Dapatkan SEKARANG!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • rahsia jutawan ebay
  • jutawan ebay
  • rahsia jutawan e bay

{ 10 comments… add one }

  • titan November 30, 2008, 3:59 pm

    Yup. Agree. Give a TRY and just DO IT!

  • dien July 1, 2009, 10:25 pm

    yup..give it a try..x rugi pape pon..untung maybe..

  • akhir February 13, 2011, 11:50 am

    Satu artikel yang menarik, lagipun tak salah kalau kita mencuba.Yang salah, kalau ilmu tak digunakan

  • haizad June 22, 2011, 10:07 pm

    aku nak beli ebook sifu lan ni.
    tp tak taw la cara dia.
    aku try email sifu lan. xde reply pon. org kate sifu lan xdpt dicontact dh bpe lme dh.
    ada yg kata sifu lan sakit.
    so ada org tahu tak mcm mana nak dptkan ebook sifu lan ni?

  • sham June 23, 2011, 12:32 am

    ebooknya dah tak relevan dah dengan keadaan sekarang. Nak belajar ebay, better video versi rempit yusri a.k.a mansurbiz. Memang sangat membantu. Saya dah beli, memang sangat bagus. Beliau sememangnya pakar dalam membuat video.

  • zaimi July 5, 2011, 9:29 pm

    Salam Bro Sham.
    Saya mau tanya tentang rempitebay ebook yang ditulis oleh Muhammad Saifulnizam Mokhtar,
    masih lagi relevan atau sudah tak relevan lagi?
    Dan lagi satu Video Panduan eBay oleh Eruwan Gerry Norsen,
    adakah masih relevan?
    Sebab saya mau beli sekarang ebook dan video pandauan mereka itu.
    Harap Bro Sham dapat balas segera..terima kasih.

  • sham July 6, 2011, 12:35 am

    kedua duanya masih baru.Ia dilancarkan pada tahun lepas. Tetapi baru baru ini ada perubahan polisi, saya tak pasti mereka mengemaskininya berdasarkan polisi ebay yang terbaru. Saya tak beli produk mereka jadi tak leh komen sangat. Tapi yang Yusri punya, saya beli. Memang agak lengkap. Saya sangat sarankannya kalau serius nak belajar ebay terutama selok belok untuk membuat kajian dan sebagainya.

  • lyana January 3, 2012, 4:05 pm

    Assalamaualaikum Bro Sham,
    Sy debenarnya nak tanya password utk ebook Panduan & teknik rahsia ebay sifu lan..Sy beli ni feb 2010..bila dah lama tak buka dh x ingat dah, maklumlah dulu2 tak terfikir nak buat notes pword…harap bro sham boleh tolong email kat sy..

  • sham January 3, 2012, 4:44 pm

    saya dah lupa saya letak kat mana sebelum tukar hardisk saya. Rasanya dalam external hardisk saya tapi hardisk tu rosak plak. Dalam laptop sekarang memang takde password tu. Lagipun teknik tu,sedikit outdated dah sekarang. supplier rahsia dalam ebook tu pun tak boleh guna dah.

  • sham January 3, 2012, 4:45 pm

    Boleh tanya kat beliau sendiri https://www.facebook.com/mr.sifulan

Leave a Comment