Review Rahsia Mudah Akad Nikah


Saya diberikan ebook review Ebook ini pada beberapa minggu lepas. Bagi saya, ia topik yang evergreen sebagaimana Ebook/Buku Maskahwin yang Hilang Shuth punye tu. Ini adalah kerana topik nikah dan kahwin adalah topik yang berpanjangan. Pasti ada orang nikah setiap bulan terutamanya semasa cuti sekolah. Berderet deret majlis kahwin ni.

Warna pun pink jugak. Sinonim betul warna pink dengan kahwin. Memang seronok membaca ebook ini kerana gaya bahasa yang mudah. Tahniah buat saudara Meor kerana berjaya menghasilkan karya yang bagus dan akan membantu ramai bakal pengantin nanti.

Namun,beberapa perkara perlu dimantapkan sedikit lagi seperti langkah langkah bagi perkahwinan bagi mukim berlainan. Kita sedia maklum hari ini,orang tak lagi kahwin satu negeri. Malah ada yang kahwin Johor-Perlis,Perlis-Sabah & sebagainya. Rasanya pasti ramai bakal pengantin ingin tahu tentang maklumat sedemikian.

Bahkan saya sendiri inginkan maklumat itu. Saya nak nanti kena panjat Grik jugak. Terengganu-Perak. Nasib baik tak kena pantun pantun mcm kat Johor. Kalo tak jenuh nak mencari orang yang pandai berpantun. Saya sendiri pun sedang membuat persiapan sedikit sebanyak untuk hari tersebut.

Sewa bas dan resort belum selesai lagi. Tinggal lagi 4 bulan. Berdebar debar la jugak.ekekeke..

Saudara Meor juga ada sediakan satu spreedsheet untuk buat budgeting untuk perkahwinan. Rasanya ia akan banyak membantu nanti untuk buat planning. Tentang kenduri saya kat rumah saya, saya tak risau sebab Ayah nak sponsor lembu 3 ekor..hehehe.Save bajet aku… 😛

Berbaloi la kalo anda membelinya. Hanya RM30 sahaja. Anda boleh layari http://www.nikahkahwin.com .Rasanya ia adalah satu panduan yang perlu untuk bakal pengantin khususnya pihak lelaki. Pihak perempuan pun perlu tahu jugak.

Jadi kalo nak kahwin tu, jangan lupa dapatkan ebook ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Klik Untuk Share..Semoga Bermanfaat Kat kawan Anda.

Comments 9

  1. Muaz April 4, 2008
  2. sham April 5, 2008
  3. sham April 5, 2008
  4. Muaz April 5, 2008
  5. Muaz April 5, 2008
  6. JimieRay April 5, 2008
  7. sham April 5, 2008
  8. titan April 5, 2008
  9. nuwa April 5, 2008

Leave a Reply

error: Content is protected !!