Mawi Tengah Hot- Debar Malam Pertama Kot

Tanggal 20 Disember 2008 iaitu esok Mawi & Ekin akan berkahwin. Carian tentang pasangan ini pasti akan meningkat mendadak pada hari esok. Boleh dikatakan MAWIN ini adalah pasangan selebriti paling mendapat perhatian pada tahun ni.

mawi dan ekin sedondon

mawi dan ekin sedondon

Astro siap buat rancangan tv khas untuk mawi atau tsumawi ni. Al maklum lah Mawi adalah artis mereka yang paling masyuk bawa duit untuk Astro. Anak emas Astro la katakan.

Malam esok pasti menjadi malam paling mendebarkan buat MAWIN (gabungan mawi+ekin) ini. Mawi berwatakan seorang yang macho. Pasti kena usik teruk dek member member nanti.Mesti ada yang bagi hadiah jam loceng,set pukul 12 malam..

Nak “menembak syaitan” kali pertama la katakan. Mawi dah siapkan peluru dah ke? Mesti dah sedia kan.. Apa pun selamat pengantin baru buat Mawi dan Ekin.

Tanggungjawab dah makin besar buat Mawi yang dah bergelar seorang suami dan Ekin yang akan bergelar seorang isteri. Masing masing ada tanggungjawab masing masing. Dalam kehidupan berkeluarga ialah tolak ansur.Ramai artis sekarang ni bercerai berai.Rimas baca berita pasal artis ni. Hari hari ada berita artis cerai. Norman Hakim la, Bell la dan ramai lagi.

Masa bercinta semuanya wangi.Dah kahwin nampak la perangai yang tak pernah nampak sebelum ni. Jadi adalah penting untuk menerima pasangan hidup kita seadaanya. Tiada orang yang sempurna. Kena sentiasa muhasabahkan diri.

Yang pasti ramai yang akan menyerbu Felda Taib Andak masa kenduri kawin Mawi nanti. Leh masuk Malaysia Books of Records nanti. šŸ™‚

Yela.Peminat dah habis beratus ringgit mengundi mawi sehingga bergelar raja sms realiti tv. Sampai masa peminat merasa kenduri kawin mawi pulak kan.Saya harap Ekin pun akan terus bertudung. Nampak manis dan sejuk mata memandang.

Kepada mereka yang merancang perkahwinan tu. Rancang la betul betul dan jangan membazir sangat. Ia merupakan hari paling bahagia bagi anda dan anda mungkin merasainya sekali seumur hidup. Ia adalah majlis impian semua orang yang normal.

Kena ingat juga kehidupan lepas kahwin. Kalo orang sponsor banyak macam mawi tak kisah la. Belanja lepas kahwin pun boleh tahan jugak banyak. Bukan masa majlis kahwin je.

Selamat pengantin baru buat mereka yang kawin bulan ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • ekin mawi
  • mawi ekin
  • mawi
  • mawi dan ekin

Comments 4

  1. Mohd Ismail December 19, 2008
  2. sham December 19, 2008
  3. zool December 29, 2008
  4. ARA_JER January 15, 2009

Leave a Reply

Kemaskini Terbaru Terus
Ke Emel Anda

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.